Beyzanurr53 Kızlar benim adetime 2 gün kaldı ama ne agrı ne göğüs agrısı hiç birşey hissetmiyorum sadece göğüs uclarım agrıyo sizce gebelik varmidir
aslansmommm Beyzanurr53 test yapın isterseniz çok az kalkış çünkü silik çizgi seklinde görünebilir varsa
Edanurkeskin Beyzanurr53 benimde 2. Gün gecikmem ama test yapmaya korkuyorum çıkmama ihtimali var o yüzden bekle adetin geçsin
2oglus Beyzanurr53 benim de bat 8 temmuz sadece göğüs ucu acısı var inşallah vardır 🤲 rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah