bsraaktan 38 haftamdayım şimdi çatı muayenesinden çıktım 1 cm açıklık var çatında gayet iyi normal doğum olur bir kaç güne gelebilir dedi valla heyecanla bekliyoruz sizde 1 cm dedikten sonra ne kadar sürede doğım olmuştu
irem4141 bsraaktan Açıklık oluşmaya başladığında yürümede zorlandınız mı ? İç bölgede ağrı hissettiniz mi ?
bsraaktan irem4141 valla normalde yoktu ağrım sabah çatıdan sonra şimdi yürürken biraz ağrı acı oluyor