Meza27_ Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim ve bayram geliyor saçlarım aşırı çökmüş durumda boyamak istiyorum hangi boya iyi hangisi zarar vermez bilemiyorum hamilelik sürecinde saçını boyayan varmı aranızda yardım ederseniz sevinirim ☺️
Zeyzeynepnep Meza27_ amonyaksiz organik boyaya 12. Haftadan sonra izin verdi doktorum. Ben de sık olmamak kaydıyla loreal inoa, maraes boyalarından kullanıyorum.
gizemakay Doktoruma danıştıgımda ombrede sıkıntı olmaz saç diplerine temas etmedigi icin demişti. Dip boya içinde 18 aylıktan sonra yaptırabilirsin fakat açıcı kullanmadan yapabilirsin demişti.
Ssimmay 33+3 dip boyam çoktan geldi daha 2 ayliktim dip boyam geldi ama hiç bisey bebeğimin sağlığından önemli değil yaptırmadım ne kadar zarar vermese bile kimyasaldır sağlıkla alın kucağınıza 😊
Peelinn Ya önce siz iyi hissedeceksiniz ki bebişiniz iyi olsun, eğer dayanabiliyorsanız boyatmayın tabi, ama kendinizi çok kötü hissediyorsanız bitkisel boyaları araştırıp boyayabilirsiniz