sedaboz_ Hamilelikten önce epilasyona gidiyodum hamile kalınca bıraktım ağdayla aldım. Zaten hormonlardan iyice çıkıyo ağdayla almama rağmen 3. Gün çıkmaya başlıyo erkek gibi sakallarım var resmen😭😭😭 nasıl bitecek bunlar tavsiyeniz var mı?
Sldkzy01 sedaboz_ Bende aynı dertten muzdaribim ne güzel lazere giderken tertemizdi şuan hamilelikten gidemiyorum iple alıyorum çabuk çıkıyor o kadar rahatsız edici bir durum ki
sedaboz_ Sldkzy01 Kesinlikle öyle 😢 en azından lazerle 1-2 ay rahat oluyodu şimdi 3.gün başlıyo. Hamilelikten sonra düzelir umarım. Dışarı bile çıkmak istemiyorum
Sldkzy01 sedaboz_ Genel de düzelir diyorlar ama bilmiyorum inşallah düzelir..Haklisinn vala bende insan içine çıkmak istemiyorum