Merhaba kızlar 🤍
Biz işin açığı ikinci çocuk olayına pek sıcak bakıyorduk hani varımız yoğumuz 1 çocuğa olsun diye memuruz geleceğe umutla bakamıyorduk.. Ama oğlumuz son 1 yıldır okadar kardeş kardeş diyo ki hayretle izledik bebeklerini hep kardeşim diye seviyor komşunun çocukları kardeşine kötü davransın böyle abi olunmaz deyip uyarıyor falan dedik bu çocuk kardeşi hakediyor gerçekten çevredende bu yönden tepkileri çok aldık. Neyse velhasıl kelam şuan 5+6 gebeyim ilk öğrendiğimizden beri oğlum geliyor sarılıyor öpüyor parmağıyla dürtüp abin burda diyor gayet iyi ilerliyoruz şuan amaa bana olan düşkünlüğü fazlasıyla arttı. 2 adım yürüse kucak istiyor, devamlı elimden tutmak istiyor babasıyla bile bensiz biryere gitmiyor bunlar kıskançlık başlangıçları olabilir mi? Babasıyla yanyana oturduğumuzda sen benimsün der alırdı falan ama çok nadir olurdu bu kardeşlikte biraz arttı babasına karşı da.. Uzun oldu kusura bakmayın ama tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🤍