EylulMilaa Arkadaşlar hamileliğimin son ayında öğrendim hastalığımi ileri derecedeyim ameliyat olmam gerek bebeğim için çok üzülüyorum .. bu rahatsızlığa sahip olan varsa dertleşelim mi çok canım acıyor çok zor düşünmeden yasamak hislerimi anlatamiyorum..
Sineemiis EylulMilaa nasıl fark ettiniz Rabbim acil şifalar versin , suan bende kardiyoloji de sıra bekliyorum benim de bi kapakçık eksik diğer kapaklar da eser miktarda yetmezlikler mevcut doğum şeklime karar vericek doktor ekodan sonra
3818207 EylulMilaa ben size yazmıştım martta post açtığınızda annemin doktorunu önermiştim ona gittiniz mi
EylulMilaa Sineemiis hamileyken grip ve korona atlattım koronadan sonra pıhtılaşma değeri için kan sulandırıcı iğne kullandım değerlerim hiç düşmüyordu kardiyoloji ye gitmemi söyledi doğum doktorum sonrasında pıhtılaşma için gitmişken kalp hastası olduğumu öğrendim yıkıldım.. ağlayarak yazıyorum normal doğum riskli dediler anestezi uzmanı da genel sezaryeni daha uygun buldu benim rahatsizligim için ve raporlarıma bakarak şimdi ileri dercee açık kalp ameliyatı dendi 😔
Sineemiis EylulMilaa çok çok geçmiş olsun bende de genler de pıhtılaşma var oksapar kullanıyorum önce doğum yapıp sonra mi ameliyat olucaksiniz kapalı kalp ameliyatı da var ama uymuyor mu acaba
EylulMilaa Sineemiis benim ileri derece mitral kapak yetersizligi ve triskupit yetersizliği birinci derece ben doğum yaptım üç ay oldu ve açık kalp ameliyatı dendi dün çok canım yanıyor yavruma doyamazsam üzülüyorum hamileyken bı başladı bitmedi dertler bu halime de şükür ama yavrumu büyütmek istiyorum çok korkuyorum 😔
EylulMilaa Sineemiis kapalı olmuyor kalp kapağının biri diğerinin ustundeynis ve bollasma yapmış çökme yapmış malesef keşke kapalı şansım olsa 😔
EylulMilaa 3818207 canım ameliyat yaptığım hastanede sezaryen olduğum hastanedeki doktora yönlendirdiler ona gittim öyle sezaryen oldum dün de başka bir doktora gittim eşim gemi de çalıştığı için izni aniden belli oluyor önceden randevu alamıyorum ama gitmeyi düşünüyorum hisara geçmişti dimi dediğiniz doktor
EylulMilaa 3818207 en kısa zamanda gitmeliyim ameliyat için geç kalınırsa ameliyat şansın kalmaz dendi ama bebeğim de üç sylik çok korkuyorum 😔 yavrumun büyüdüğünü görmek istiyorum 💛
3818207 EylulMilaa öyle düşünmeyin lütfen bizim de başımızdan geçti çok iyi anlıyorum sizi anneme de neler neler dediler ama Ali bey bizi öyle rahatlattı ki diğer doktorlara bakarsak anneme masada kalırsın ya da felç kalırsın neler neler söylendi yıkılmıştık ama çok şükür şimdi iyi annemde o zaman yıkılmıştı ben bakardım o süreçte işte evlendiğini göremeyeceğim falan diye çok üzülmüştü çok şeyler atlattık ama doktor çok çok önemli
EylulMilaa 3818207 çok çok çok üzülüyorum ya dua edin Rabbim evladımin büyüdüğünü görmeyi nasip etsin .. yavrum üç aylık 😔😔
3818207 EylulMilaa diğerlerinde de var aslında ama onlar ameliyat olacak şekilde değildi sanırım mitral kapakta ileri derece de yetmezlik vardı yapay kapak takıldı
3818207 EylulMilaa annem yolda yürüyemiyordu sürekli tıkanıyordu iki adım atıyordu gidemiyordu deli gibi öksürüyordu meğerse işte kapaklar kan kaçırdığı için kan ciğerlere doluyormuş çok çok kötü günlerdi bizim için bir gece yarısı tuvalete kalkmış orda bayılmış kalmış falan