Kizilkafaa akıntı normal sayılabilir ama sizin renginizden ve yoğunluğundan dolayı mantar ya da enfeksiyon olma ihtimali yüksek. Doktora mutlaka görünün gebelikte enfeksiyon önemli. Tedavisi kolay zaten genelde fitil ve krem veriyorlar. Su tüketiminize dikkat edin bol bol su için. Ve ihmal etmeden hemen doktora gidin. Geçmiş olsun rabbim hayırlı sağlıklı bir süreç nasip etsin