hemsreanne Bazı sebeplerden dolayı o gün raporu alamayacağım 32+0 olduğumuz gün çalışmazsak nolur rapor alsak o güne geçerli olur mu ?
Delimavi Benim Cumartesiye denk geldi 32+2 de aldım sıkıntı olmadı sadece 32. Haftaya rapor aldığım gün girmiş gibi yazıyor raporda