iyi günler herkese. dün detaylı ultrasona girdim 21+4’te. bebeğimin her iki böbreğinde genişleme ve beyninde kist olduğu söylendi. down sendromu veya başka kromozomal hastalıklarda belirteç olduğu için amniyosentez önerildi. plasentam ön duvarda olduğu için riskli bulup fetal dna için kan verdim. bir böbreği 4.3mm bir böbreği 4.9mm. beynindeki kistler de küçükmüş. benim gibi bebeğinde sorun olup sağlıkla kucağına alan var mı? 😭😭