Kızlar merhaba. İlk post açışım bilen duyan varsa bilgi almak istiyorum. Başıma böyle bi şey gelipte post açacağıma kaynana postu açsam daha iyiydi🤦♀️ 3-4 sene önce yaşadım ilk makat çatlağı olayını kremler ilaçlar derken bir ay boyunca gece gündüz o ağrıyı çeke çeke yattım en son kendiliğinden geçti. Bi kaç sene sonra yine tekrarladı bu sefer çatlak hariç orda bi iltihaplanma oldu ve fistül ameliyatı oldum. İki ay önce doğum yaptım ve hemen hemen bir aydır yine sürekli olmasa da iki güne bir aynı acıyı yaşıyorum tekrarlayıp duruyor. Doktora gittim ilacı var hap şeklinde 6 ay kullanmak gerekiyormuş ama emzirdiğim için vermedi krem kullanıyorum ama yine geçmiyor. Ameliyatta da o bölgedeki gergin çatlağa neden olan kas içerden kesiliyormuş, internette bazı yorumlarda kas kesildiği için gaz veya dışkı kaçırma gibi şeyler okudum. Bu ameliyatı olan, duyan, bilen var mı aranızda. O kadar zorluyor ki en son dün gece sinir krizi geçirdim ağrıdan Allahım al canımı da kurtulayım artık diye. Ameliyatla ilgili bilgisi olan yaşayan varsa bilgi almak istiyorum kötü bi yan etkisi yoksa hemen olmayı düşünüyorum çünkü