Herkese merhaba ilk kanamam 8 haftalık iken olmuştu 4 gün tedavinin ardından düzelmiştim.şusn 12 haftalık olduk Cumartesi birden başlayan ve hiç azalmadan devam eden bir kanamam var yatınca yok ayağa kalkınca foşş diye boşalıyo ,sanki içimde bi yırtık var sürekli kanıyo gibi..bebek iyi kalp atışı suyu normal ..benim gibi bu sorunu yaşayan oldumu