39+4 teyim nst de hiç sancım yok sanki hiç hamile değilim gibi hissediyorum. bayramın 1. günü sabah 9da yatışım yapılacak hiç açılma olmadan suni sancı verildiğinde açılma olur mu bu şekilde doğum yaptınız mı neler yaşadınız acaba.. bugüne kadar hiç korkmuyodum biraz başladı korkularım çünkü hep evde sancım gelecek diye düşünüyodum..