Merhabalar,
Aranızda meme ameliyatı olup emziren var mı? Ergenlik dönemimde meme dokum hiç büyümediği için(adeta bir erkek gibiydim) kas altına silikon yerleştirilmesi suretiyle estetik ameliyat olmuştum. Şu an 10 haftalık hamileyim, uç kısımlarda hassasiyet ve memede hafif dolgunluk var. Fakat gerek meme büyümesinin ergenlikte olmaması gerekse silikon olması acaba süt gelir mi diye düşündürüyor.
Ve silikon memede süt pompası kullanan biri var mı?
Deneyimlerinizi paylaşsırsanız çok sevinirim.