Dilara9406
“Yapamıyorum” diyerek baştan ket vuruyorsun zaten. Her şeye yetebilmen mümkün değil tabi ama ne kadar yorgunda olsan eşinden ziyade sırf kendini iyi hissetmek için bebeğin uyuduğu an bir saçını tara veya düzleştir, pijamalarını sabah uyanır uyanmaz çıkar yine rahat bir şeyler giyin ama yatakta giydiğin kıyafetlerle günü geçirme. Bebeğin diğer uykusuna geçtiğinde evini üstten toparla, diğer uykuda başka bir şey yap. Kendini tamamen bebeğe odaklayıp geri kalan her şeyi salman kendi psikolojin için iyi değil bir kere, doktorlar her zaman söyler “Siz bebeğe değil, bebek size ayak uydursun” diye. Sen kalkıp gün içinde bunları yaparsan kendini gün geçtikçe daha iyi hissedersin. Her gün bunları yapman elbet mümkün değil ama en azından çaba göstermelisin diye düşünüyorum