Simayimmmmm Ayyy bugün hastaneye gidecem 16+2 günlüğüm inşallah cinsiyeti gösterir çok heyecanlıyımmm🌸birinci hamilelikte kızım çok geç göstermişti çünkü
Eyluladam15 Simayimmmmm ben gitmeden önce şekerli kahve içtim çikolata yedim idrara sıkışık gittim bide doktor vişne suyu önermişti aldım onu yolda içtim çok şükür açtı bacakları ne zaman gitsek uyuyordu