Pozitif normal dogum hikayemi yazmak icin beklemistim hep asla kafanizda illa normal yada sezeryan diye kodlamayin sezeryandan cok korkuyor ve asla hic birsekilde okumuyor dinlemiyor hakkinda hic bir sey bilmiyordum ameliyathane beni korkutmaya yetiyordu 1 temmuz gunu 39+0da ufacık tefecik ağrılar vardı kalktım evimi süpürüp sildim lavabolar balkon derken sonra baktım geçmiyor bi duş aldım sonra uzanmıştım hareket etmemle suyunun boşalması bir oldu ama oluk oluk geliyor hemen hastaneye gittim o kadar çok gelmeseydi sancıyı bekliycektim aslında sonra doktor henüz bir buçuk santim acilman var yatış veriyorum dedi sonra sancılarım başladı lavman yaptılar saatde 1 santim açılmak olacak muhtemelen gece doğurursun dedi doktor her şey süper ama bi anda net ötmeye başladı kalp atışı düşmüş yavrumun bir kereden bi şey olmaz toparladı dedi ebe ama 2.kez bir türlü toparlayamadı ve acilmam olmuyordu 3 saat sanciyla kivrandim sadece yarim santim acilmam oldu hemen doktorum geldi ve acil sezeryan alındım neye uğradığımı şaşırdım ama o an korku filan asla yok Sadece bebeğim doğsun yaşasın kurtulsun tek düşüncem buydu saat 21.58 minigim dünyaya geldi ancak zorlanmış tabi ciğerlerine su kaçmış kuveze alındı sezeryan evet zor olurken hiç bir şey hissetmiyorsunuz herkes sondadan korkuyor ama nasıl bir sey oldugunu görmedim bile 2 gün lavaboya giderken canım acıdı çünkü tuvaletimin geldiğini hissetmiyordum ağrım oluyordu ilk kalkis zor ama ne kadar yurur oturur hareket halinde olursaniz o kadar cabuk iylesiyorsunuz minigim hem solunuma bağlı hemde hortumla besleniyordu çok şükür dün bunlardan kurtulduk bugün yada yarın kavuşacağım ama ona hala bi kez dokunamamak kucağıma alamamak beni çok uzuyor haftası doldu kuvezde yatmaz dedim ama olmadı korktuğum ne varsa tek tek basima geldi çok dua edin ve herşeyin hayırlısını isteyin rabbimden uzun oldu hakkınızı helal edin