Kuzucuk12 Merhaba arkadaşlar covit oldum 25 haftalık hamileyim öksürüğüm var ne öneririsiniz hepinize şimdiden teşekkür ederim
Zey-neppp Kuzucuk12 karabiber bal karışımı olur. Biraz zencefil limon karışımı yapabilirsiniz. Akşamları yatmadan keçiboynuzu pekmezi için. Geçmiş olsun
2022bebeki Kuzucuk12 Ayva yaprağı kaynatip için, kozalak macunu, zencefil-bal- karabiber karışımı yatmadan önce yemeniz epey oksurugunuzu dindirir. Senelerdir bronşitle basım belada bana en iyi bunlar geliyor sifa olsn🤗
MerveEmre1508 Sütün içine 2 diş sarımsak at kaynat sonra iç biraz yoğun kokuyor ama ben öyle atlattım canım ciğerlerin iltihaplanmasın çok geçmiş olsun allah şifa versin
[silindi] Merhaba bende aynı haftada covid olmuştum. Doktor önerisi ile zencefil ve bal karışımı iyi gelmişti. Pekmez ve zeytin yağını ısıtıp içmiştim yumuşatmıştı. Geçmiş olsun 🙏