Serife5706 7 nci haftadayım, bulantı, kusma mahvoldum ,ilacta kullanyrm ama aynı 😤önerisi olan varmı?
HSena38 Serife5706 ilac kullanmadım 17 de hafifledi yani bulantı olacaksa oluyor yapacak bişey yok maalesef 🙊
Busarsl Serife5706 eeken vakitlerde kalkıp yemek yemeye bak sık sık yemek ye belki birazcık çaresi olur ama daha yenilerde başladıysa devam ediyor canım geçniş olsun allah yardımcın olsun çok zor
Melokrks Serife5706 Bu gebelik mide bulantılarına pek bir çare yok gibi cnm maalesef. Prilam versin doktor gece yatarken iç sabaha faydası oluyo yani bana oldu tuzlu çubuk leblebi tost falan yemeye çalış