Anne9283 Kızlar yenidoğan bebek için çamaşır deterjanı şampuan vs. Hangi marka kullanıyorsunuz. Unibaby çok öneriliyor aranızda kullananlar varmı
Tosbikannesi1 Anne9283 ben daha doğum yapmadım ama unibaby losyonu ve dalim şampuan almayı düşünüyorum 😄
Stuna Anne9283 ben Duru granül sabun kullanıyorum. Yumuşatıcı kesinlikle kullanmayın zaten deterjan yeter. Şampuan da 1 yaşına kadar mustela kullandım ama fiyatlar biraz uçuk daha uygun fiyatlı ama doğal olanları tercih edebilirsiniz. 1 yaşından sonra yavaş yavaş market markalarına geçtim dalin falan..
MerveeD Anne9283 Ben kullanıyorum Deterjanını.. Yumusatıcı saglıklı degıl kullanmanıza gerek yok zaten mis gbı kokusu var bide ütüledim mi yumuşacık oluyorlar