Semrasular Kızlar 34+4 oldum 3-4 gündür ellerim inanılmaz acıyor ağrıyor sanki bütün gün temizlik yapıp bez sıkmış gibi sizlerdede bu sorun varmı
ol_cay367 Semrasular 33+2 aynı durum bendede mevcuttur . Hem karıncalanir gibi oluyor hemde kızarıyor 🥴
4cocukannesi Semrasular 29 haftaligim benimde el bileklerim aynı durumda hiçbir iş yapmadığım halde ağrıyor
5Yasemin_ Semrasular 35+3 üm dün ve bu sabah bu şekilde uyandım parmaklarımı açıp kaptırken tutuk gibi çok ağrı var🤷🏼♀️
Semrasular ol_cay367 bende kırzarma yok ama çok ağrıyor sanki 1 haftadır alimde kazma var bahçe yapıyorum 😁
Merveofs Off bende de varr 34+4… Eklem yerleri berbat ağrı var bir şeyler yapınca yine pek hissetmiyorum gibi sanki açılıyor parmaklar onzaman ama biraz elimde bir şey tutayım ya da öylece boş durayım başlıyor 🤦🏻♀️ Acaba şişlikten falan mı diyorum 🤷🏻♀️
Semrasular Merveofs sabah çok kötü oluyor sanki ellerim benim değil gibi. Uykudan uyanınca normal insanlar dinlenmiş uyanır ben eşek depmiş gibi kalkıyorum 😂
4cocukannesi Semrasular yatışa devam 😊 yine de halimden memnunum kocaman göbeğim de olsa 1 yıl daha tasiyabilirim çok güzel bir duygu 😊😊😊 azıcık sıkıntıları var tâbi mesela benim bu ikiz olduğu bu için göbeğim büyük 3 yastıkla ancak uyuyorum 😅😅😅