Merhaba kızlar 4 aylık evliyim ve 4 aylık hamileyim eşimin ilgisi azaldı gibi eve gelir bir iki canım karım tarzı güzel şeyler söyler sonrasından televizyon izler arada sohbet edersek ederiz bazen bişey söylüyorum televizyona odaklanıyor beni duymuyor bile ben daha fazla ilgi göstersin istiyorum sarılarak film izleyelim falan zaten vardiyalı çalışıyor çok fazla zaman geçiremiyoruz bunları söyleyince hamilelik hormonlardan dolayı böylesin ben ilgiliyim diyor
Bebeğe elbise aldım elbiseler nasıl bakayım falan demedi bende merak etmiyor musun diye sordum aklımda değildi dedi tamam sonra bakarız dedim sonrasında bile televizyona daldı sonra uyumaya gitti böyle yaptıkça bende soğuyorum ilişkiyede 2 3 günde bir girerken şimdi haftada 1 oluyor acaba hormonlardan dolayı mı böyleyim sizde de bu tarz şeyler oldu mu