nazansugar Günaydın hanimlar. Giresun üniversitesi kadın ve çocuk hastanesinde, kadın doğum doktoru önerilerinizi rica ediyorum. Acil değişiklik olduğu için doğumunu orda gerçekleştireceğim. Ve doğumuma 2 hafta kaldı 😔
ahenkk_1224 nazansugar ben de ilk defa orada dogum yapacağım inşaallah. Hastanede orada doğum yapmış iki hanımla konuşma fırsatım oldu. Doğumu ebeler yaptırıyormuş ikisi de çok iyi dedi. Ben bir kaç defa kıymet İclal Ayaydın yılmaz a gitmiştim. Bir kere Esra hanimdi sanırım ona gittim iyilerdi. Gecen sefer fikriye Asena şişman diye bi doktora randevu bulmuştum ona gittim ama muayene olamadım gebe izlem ve nst sirasi çok sürdü. Küçük bebeğim var durmayinca muayene olamamıştım. Benimde yaklaşık 2-3 hafta kaldı doğuma. Şuan kontrollere ada hastanesine gidiyorum orası da kalabalık ama en azından muayene olabiliyorum. Fakat doğumu devlette yapacağım inşaallah.
nazansugar Mucizeninannesiiii siz mi o doktora gittiniz? MHRS sisteminden alınmıyor zaten baktım. Nasıl randevu alabiliyorumm ve hastane hakkında bilgi veir misiniz?
zeynepaylaipek nazansugar bence randevu almaya çalışmayın sizin haftamız gelmiş siz direkt hastanenin o bölümüne basvurun zaten devlet hastanesinde istediğiniz Dr gelip doğum yaptırmaz kim denk gelirse o gün ama takip edilmeniz lazım doğum zamanınız gelmiş. Allah yardımcınız olsun
nazansugar ahenkk_1224 çok teşekkür ederim yazdığınız için. Hastaneyi aradım sabah 6-7 gibi hastaneden randevu alınıyormus sanırım. Ve gün içinde randevu olunuyormuş. Ben sezaryen olacağım. İlk gebeliğim de sezaryen ebeler normal doğum için sanırım. Yani siz doğum zamanı geldiği zaman acilden mi giriş yapacaksınız?
ahenkk_1224 nazansugar rica ederim. Sabah 7 de hastahanede olursanız sıra verirler. Ya da diğer türlü 182 den bulmanız lazım. Sezaryen içinde doktor gün veriyor her hastasına şehir fark etmeksizin öyle biliyorum. Doktora gidip muayene olmanızda fayda var gün verir bence size. Ben evet bir aksilik olmaz ise doğum başladığında hastaneye acilden giriş yapacağım inşaallah .