dilann22 hamileliğin başındasınız o yüzden istediğiniz gibi yatabilirsiniz, yüz üstü hariç mümkün olduğunca, ilerleyen zamanlarda zaten rahatsız olacaksınız sağ sol fark etmez istediğiniz gibi yatabilirsiniz, cuma kontrolüm vardı bu konuyu sordum doktor sen nasıl rahatsan bebeğin de öyle rahattır istediğin gibi uyu dedi, sol tarafa yatma mevzusunu söyledim mümkün değil hep o tarafta yatmanız zaten uykuda dönersiniz dedi zaten kalp orda Bi zamandan sonra çarpıntı da yapıyor dedi bana da doğru geldi çünkü ben bazen sağ tarafıma yatınca çok daha rahat uyuyorum