Ilaydaile Kızlar yarın tam 16 haftalık oluyorum bi kaç haftadır karnım buz gibi üşümüyorum ama neden böyledir acaba ?
sudamlasi Ilaydaile amniyon sıvısı kendini yeniledikçe karın da soğuk oluyo diye biliyorum şuan benim de karnım soğuk🤷🏻
Harunnisa Ilaydaile ay benimde oyle arada aciyorum ellerimle isitiyorum ama cogunlukla esime isittiriyorum onun elleri daha sicak oluyor ama neden soguk bilmiyorum
Meryem34 Ilaydaile arada benimde oluyor korkulacak birşey yoktur bence üzerine muane olmuştum hareketli idi ama doktora sormayı unutuyorum şuan da bile birazcık soguk
Kardii Canım korkutmak istemem ama benim kayınvalidemde o haftada hamileyken karnı soğukmuş öyle bebek içinde ölmüş sağa sola yattıkça da karnının içinda hareket ettikçe kıbıldıyor sanıyomuştu o doktora kontrole gitmişler doktor ölmüş demiş bi doktoro görün istersen için rahat etsin
Ilaydaile Kardii ama bitek bende olan bişey değil çoğu gebede oluyomuş istisna tabi ki . Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. Ekimin 2sinde gidicem doktora. Uzun zamandır var ama bu göbek soğukluğu
ZeynepSabancay Karın gerilöeye başladıkça kan dolaşımı o bölgede azalıyor heralde ikinci gebeliğim ilkinde de öyleydi benim ikincide de öyle
ZeynepSabancay Ilaydaile tabiki de orası kesin. Burda yazılanlarla kesin bilgi olmaz zaten herkesin durumu farklı olabilir