Ay1997 Merhaba kızlar. Dün ovulasyon testimde pik cizgiyi gördüm değerlendirdik. Bu gün iki cizgi de aynı renk dünkündən biraz açık yanı. Sadece pik olan günü dünü değerlendirsek yetermi? Böyle gebe kalan oldumu?
hilalmami Bende pik gördükten sonra üst üste 4 gün degerlendirdim inşallah olur sende öyle yap hatta emin olmak için dün doktora gittim çatlama olmuş dedi beklemedeyiz