Asiyeklkvn Hanımlar normalde şuan ben 40+6 gözüküyorum ama dün doktor 39+3 olduğumu söyledi ultrasona göre tarih yazdı böyle bi durum yaşayan varmı Çarşamba ne güzel yatışım yapılacaktı hayallerim suya düştü resmen