Kızlar son 2-3 gündür ayağa kalktığımda yürürken belim ve kasıklarım çok ağrıyor, acıyor. Magnezyum da içiyorum. Resmen mecbur kalmadıkça ayağa kalkmıyorum acı çekmemek için. Kontrole 4 gün önce gitmiştim. Bebeğim iri ama şekerim yok. Sebebi ne olabilir? Tekrar bir görünmeli miyim doktora yoksa normal bir şey mi bu?