Milamerve 4.5 aylık hamileyim, sağ gözüm de uzağı görme bozukluğu oluştu. Hamilelikle alakası varmıdır sizce? Aynı durumu yaşayanlar olduysa paylaşabilir mi lütfen
Aras Milamerve @Cismmpoyraz48 evet kızlar hamileliktendir doktorumda söylemişti bunu zaten daha öncede duymuştum ayrıca happymomda bebeğim bölümünde iki aylık falanken oda bildirmişti ☺️ Doğumdan sonra geçiyormuş korkmayın aynı durum bende de var
Aycakz Cismmpoyraz48 üzerinden çok zaman geçmiş ama ben çok bulanik görüyorum dogurunca geçiyor mu acaba
Milamerve Aras Aras çok teşekkür ederim rahatladı içim :) doktoruma danıştım kan tahlili idrar tahlili istedi sonucları bekliyorum
Milamerve Aras doktorum tek göz görmüyosa hamılelıkle ilgili olamaz dedi, sizin tek gozunuzmuydu iki mi ?
Aras Milamerve benim iki gözümde bulanık görüyor canım korkutma kendini ya tahlillerini falan yine çektir ama doktorlar zaten her ihtimali söylerler ki eğer hamilelikte olmuşsa akla hamileliktendir geliyor Allah şifasını versin inş
detetedmom404 Milamerve valla o an hamileliktendir diye düşünemedim panik yaptım farkedemedim hiç canım sanırım 2 si de öyle oldu