GoktugAlp 19+3den bizdede selam daha dün hamile olduğumu öğrendim şimdi temmuzdayiz zaman hızlı geçiyor sanki 18 temmuzda detaylı var nasipse 🥰 bu hafta aşı için ararlar diye bekliyorum ama bebişe kıyafet bulamıyorum hep yazlık ürünler var pek de memnun değilim bu duruma ama son zamanlarda da agirlascagim diye pek zevkli alışveriş yapamam diye kaldık böyle 😅