kubramomm Benimennembirmelek ne hissedersen o olur derler genelde😊 ben kızım olmasını çok istiyordum ama hamile olduğumu ilk ogrendigimde beri de içime hep erkek olacak gibi doğuyordu gerçekte de erkekmiş🤭 hakkında en hayırlı en güzeli hangisiyse o olsun insaAllah🥰
Abcd12 Ayse1608 benimki de Kasım Aralık Allah izin verirse sizce 0-3 mu almaliyim yoksa yenidoğan mi hani aşi için hastaneye falan gidilcek ne alsam sizce bide çoraplı alti kaç tane almalıyım onu da mi uenidogan yoksa 0-3 mu
Ayse1608 Abcd12 Bence 2-3 tane yenidoğan gerisi 0-3 alınmalı alt hem patikli hem patiksiz olabilir en azından patiksizlerin boyu küçüldüğünde çorapla idare edilebilir o an yoksa ☺️