pnrrikoo 34+2. haftadayım doğumuma 40 gün kaldı. Beyaz birazcık sulu akıntıya uyandım ama sancım yok endişe etmeli miyim?
Azraleyla Korkma canım bu aylarda çok normal 35+3 ve 1 aydır sabahları özellikle kalktığımda bendende geliyor afedersin ılık ılık altıma kaçırdım sanıyordum ama artık alıştım günlük ped kullanıyorum
pnrrikoo Azraleyla Genelde hep akıntı oluyor günlük ped kullanıyorum ve sürekli değiştiriyorum. İlk kez akıntıya uyandım ve hafif ıslaklık hissedince korktum açıkçası 🥲
Azraleyla pnrrikoo evet normal olarak tabi ben ilk başlarda suyum sızıntı şeklinde geliyor sanmıştım 😅