Dilarabat Sevilllllllllllllllllllll hayırla kolaylıkla doğum yapmanızı nasip etsin rabbim bende çarşamba gidiyorum şnsallah Allah yardımcımız olsun🤲🏻
Sevilllllllllllllllllllll Dilarabat çok teşekkür ederim rabbim yardımcımız olsun inşallah sizde sağlıkla kolaylıkla kavuşursunuz yavrunuza sezeryan çok zor diyor herkes inşallah kolay gecer
busragulbayrak Sevilllllllllllllllllllll Ben de sabah 9’ da doğuma giriyorum. Heyecandan uyuyamadım. Rabbim yardımcımız olsun. 🌸
Byzgunbay Oo kızlar ne cok doguran varmis bugün masallah. Ben de saat 11 de doguruyorum insaAllah nasipse. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun insaAllah sağlıkla sihatle kucaklayıp sağlıkla sihatle büyütelim insaAllah🤲
Ozlm0916 Sevilllllllllllllllllllll kuzum sakın korkma rabbim yardım eder allahım hayırla saglıkla bi avazda kurtulursun inşallah evladına kavuşursun 🌸🤲 benimde bugün kntrolm var 35+4 bakalım doğum için konuşacaz hayırlısı 😍😍
Sevilllllllllllllllllllll Herkese çok teşekkür ederim yatisim yapildi saati bekliyorum aşırı stresliyim rabbim hepimizin yardımcısı olsun ameliyat hanede 1 saat nasıl gecicek tek korkum o yanlız olduğum için
Sevilllllllllllllllllllll gozgozanne çok şükür çok rahat ve sorunsuz bı sekilde oldu rabbim herkese benimki kadar rahat bı doğum nasip etsin inşallah
Kubrahmet92 Sevilllllllllllllllllllll yaa gözünüz aydın çok geçmiş olsun rabbim bizlerede nasip etsin inş kolaylıkla doğurmayı ☺️
Sevilllllllllllllllllllll Kubrahmet92 amin inşallah rabbim herkese su gibi doğumlar nasip etsin inşallah