Merhaba hanımlar ben daha önce hiç diş ağrısı çekmedim ama şuan 20 haftalık hamileyim şu sürecimde her sabah diş eti kanaması ayrıca kötü bir tat ve diş ağrısı çekiyorum biraz araştırdım hamileyken diş tedavisi uygun görülmüyor benim gibi bu hassasiyeti yaşayan var mı varsa doktora gitmeden neler yapabilirim yardımcı olur musunuz