Dslrprsimom Haftadayim bugün de dahil üst üste iki defa hastaneye gittim kasıklarım ağrıyor nst bağladılar birşey yok, herşey yolunda şükür.. benim gibi ağrı çeken varmı , oldu mu ?😖
superstar_00 Dslrprsimom Bebek büyüdükçe rahimde büyüyor, rahmi tutan bağlarda gerilme oluyor bundan dolayı kasık ağrısı oluyor sizin haftalardayken ben çok yaşadım.
Ceromico Merhaba, ben de 17. Haftamdayım. Gün boyunca şiddetli kasık ağrısı yaşadım. Hala da devam ediyor. Doktorum kanama olup olmadığını sordu. Kanama yoksa rahim büyümesindendir dedi. Endişelenecek bir şey olmadığını söyledi.
superstar_00 Ceromico Doktorum bana 24 haftadan sonra vücut gebelige alışıyor ağrıların azalır demisti öyle de oldu 30′lu haftalara girince yeniden başladı.