Deletedmom7373700 hilaleee benimde pcos vardı o yüzden sordum.8 ay denedik olmadı. Doktorum bir ilaç vermişti. Yumurta geliştirici ve çatlamasına yardımcı diye. Onu kullanmaya başlayınca 2. Ayında hamile kaldım