Elif3344 buse272727 dün bende aşırı bel ağrısı hafif lekelenme yaşadım 4+5 teyim.aşırı bel ağrısı ve kanama olursa sıkıntı dedi doktorum.bol bol dinlen ayaklarını uzatıp
Den1z_21 buse272727 bende de oldu canm ama gecdi leke kirmizi reng olursa korkulu bence ama kahve rengi oldu bende de regl agrisi gibi agrilarim oldu 2, 3 gun
2022bebeki buse272727 progestan fitil ve pruluton depot gibi önlem amaçlı ilaçlar kullanmalısınız. Fırsat buldukça da dinlenmeye çalışın ayağınızın altina bir yastık koyarak bolca su tüketin. Kırmızıya donmedikce kan korkmayin😍
buse272727 Cansugamze_ benim daha önce de lekem gelmiş doktor kese yerleşirken oluşturduğu dedi ama şuan lekemden hariç bel agrım oldu
buse272727 Melisakrtl kahverengi ama belim ve kaşığım da agrıyor şuan daha önce de gelmişti ama agrım olmamıştı
Melisakrtl buse272727 kahveyse korkma ben 4ay cektim o lekeyi ama bellide olmaz benim ic kanamam yoktu vajinal kanamaydi
Asiye21 Aynı durumu bende yaşadım şu an 7+2 deyim ve doktorum bu dönemde normal olduğunu söyledi. Siz yine de bi doktorunuza danışın. Ara ara kahverengi akıntı oluyor. Bunun dışında pembemsi akıntı olmuştu bunlar normal ama kanama normal değil
buse272727 Elif3344 dinlenemiyorum tek sorunum bu bende sağlıklıyım hemşireyim ve dinlenemiyorum işimiz de yorucu
Vldan12 buse272727 Rapor al canım kendine eziyet etme , bende 5 haftalığım benimde kahverengi lekelenmelerim var doktorum sadece tuvalete kalkıcaksın dedi . İnşallah sonu güzel olur
buse272727 Den1z_21 kuzum benim de 3. Lekelenmem ama diğerlerinde böyle agrı olmadı omdan korktum 🤦♀️
Den1z_21 buse272727 korkma canm insallah iyi haberler alirsin stress yapma sadece guzel seyler dusun🥰🥰
buse272727 Den1z_21 inşallah kuzum teşekkür ederim daha yeni gözüktüm doktora kalp atışını duydum tutunmaya çalışırken ki olan lekedir dedi
buse272727 2022bebeki teşekkür ederim kuzum kullanıyorum sürekli zaten iğneyi de hapı da su da isteksiz de olsa zaten içiyorum regl tarihim normalde bu tarihler ondan da olabilir ama doktor tutunma kanamasıdir dedi
2022bebeki buse272727 Olabilir tabi ki kahverengi kanamalar genelde eski biriken kanin vücuttan atılması ya da yerleşme kanaması diye nitelendiriliyor. Siz zaten gereken önlemleri aliyormussunuz umarim kısa sürede geçer 🤗
buse272727 2022bebeki ya geçiyor zaten 2 gün sürüyor geçiyor 5 gün sonra tekrar oluyor böyle devam edecek sanırsam
2022bebeki buse272727 Muhtemelen dinlenemediginiz hareketli bir işiniz olduğundan yineleniyor . Tam yerleşene kadar 12.haftaya kadar normal deniyor🤗