Merhabalar,
20+6. haftadayız, normalde çok seyrek de olsa kalbimde çarpıntı oluyordu. Son birkaç gündür biraz daha sık olmaya başladı. Doktor çarpıntının olabileceğini söylemişti. Bunu yaşayan varsa, sizinki kaç haftadan sonra geçti? Yoksa doğuma kadar devam ediyor mu?