Merhaba hanımlar, bitmek bilmeyen o kusmalardan heder oldum. Doğru düzgün ilgilenenim yok bi anda 8-9 kilo verdim.( bende şu kadar kilo verdim diye kıyaslama yapan hanımlar lütfen yapmayın hiç hoşuma gitmiyor 🌿) bi anda çöktüm demek istiyorum. Yemek içmek her şey zehir oldu beslenemedim folik asit içemedim. Bugün doktora gittim kaşıntı ve yanmam var dedim. Bu durum gebeliğin son aylarında olur sen çok erken olmuşsun sen bu şekilde devam edersen düşürürsün bebeği dedi. O lafı duyunca öyle üzüldüm ki ve tansiyonum hep düşük zaten doktordan bi saat sonra kadar bayildim kafamı ve kalçami sert vurmuşum kalçam morarmış vaziyette..
Bu şehirde çok yalnız hissediyorum kendimi ve çok yıprandım kusmaktan kendime gelmemektenn.. Dualarınızı beklerim 🤲🏻