Sbl49 Kızlar bugün 2 doz Tetenoz aşısı oldm kolum aşırı ağrıyor şişmiş bide kırmızı benek benek kızarıklık olmuş bu durumu yaşayan oldu ne yapablrm acaba
melsedd Sbl49 ben yaşamadım ama hemşire eğer öyle bir şey olursa on dakika arayla soğuk tanpon uygula demişti
Cansu0834 Sbl49 bugün bende 2 doz aşımı oldu ama çok şükür bişeyim yok gayet iyim buz uygula iyi gelir demişti hemşire ağrın olursa
AylinYasinYagi Ben yaşamadım ama ebe ağrı olmaması için su değdirme duş alma çok ağrırsa parol içebilirsin 1 tane demişti geçmiş olsun