Tugba1106 Kızlar meraba 11 haftalık hamileyim bugün ateşim çıktı doktora gittik parol serum taktılar saha önce yaşayan varmı bilgilendirirmisiniz
Annesininkurabiyesi Tugba1106 zaten hamilelikte bi tek parol takılıyor canım başka ilaç verilmiyor . Ateş sorunuda yaşamadım hiç🙏
Dilekmm91 Ben ilk üç ayda diş ağrısından bir kaç kez almıştım o serumdan bebeğe bir nzararo yok demişti doktor
Tugba1106 Dilekmm91 hiç kramp yaşadınız mı peki belimde bi kramp var bebeğe baktılar bi sorun yok çok şükür ama ayaklarım kırılıyo sanki
Momandmom Korkmayın hamilelikte parol kullanılır. 27.haftadayım ve gripten dolayı antibiyotik verdi doktorum onu bile kullanıyorum hiçbir sorun olmaz
Hayriyeee0 Hiç bir şey olmaz korkma ben her ay migren ağrısından acillik oluyorum ve parol takıyorlar suan 32 haftalık olduk çok şükür 🥰
Hayattdmrkrn Hayriyeee0 geçmiş olsun peki faydası oluyor mu benim de migrenim sürekli tutuyor parol çok etki etmiyor ☹️
Cansu0834 Hayattdmrkrn parol serum olarak alınca direk damardan etki ediyor benim başımı geçiyor ama hapı bi işe yaramıyor malesef
Hayriyeee0 Hayattdmrkrn ek olarak bir serum daha takıyorlar etkisi oluyor canim çok şükür. Hidrasyon diye geçiyor sanırım baya uzun sürüyor ama
Hayattdmrkrn Cansu0834 Hayriyeee0 Tugba1106 Rabbim hepimize şifa versin inşallah 🤲♥️ uyku arasında içince bi nebze daha etkili oluyor bilginiz olsun ama ben iki tane içince az biraz etki ediyor