Kızlar merhaba. kızım 25 günlük.sol göğsümün hemen ucunun oralara yakın yerinde sertlik farkettim. İlk farkettiğimde baya büyüktü ve üstten kızarık kabarık gibiydi. Hemen araştırdım. Bolca emzirdim giderek kızarıklık geçmeye basladı bugun 3. Gün ama nohut büyüklüğünde kitle hala orda. Ellede sağmaya başladım. Lesitin hap varmış bilenler varmıdır. Kullananlar işe yarıyor mu? Ne yapmam gerekir psikolojimi bozdu ne kadar sürede geçiyor bu😞