leona98 canım benimde akıntım oluyordu, beyaz ve bazen kokulu bazen kokusuz heo enfeksiyon var dedim bende progestan kullandım ilk başta sonra prpgestanı kullanamadım iğne verdi doktor bana buöuk aya yakın kullandım şükür geçmiş ama akıntım gene oluyor bazen kokulu bazen kokusuz. Korkma yani inşallah geçmiştir