Bilgelihayat Aman bırakmayın yeterki bulantımız geçsin. Benimde aşırı bulantım yok kusmam hiç yok ama çoğu kişi 1 tane yetiyor dwdiği için 1 tne ile başlıycam yetmezse 2 hatta3 bile içerim tabiikide sorun değil. Hani bu dönemde folik asit demir d vitamini gibi bir çok ilaç kullandığımız için bende daha fazla ilaç kullanmak istemiyorum o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 😘🌸