İkinci evladıma hamileyim 33+4 deyim en son kontrolümde doktorum spinal sezeryan yapalım dedi . Onu öneriyormuş. Ben ilkinde genel anestezi aldım uyanmam ayaklanmam çok zordu şimdi 4 yaşında bir evladım var hastahanede o da olacak uyanık olup onu korkutmamak için yarı uyuşuk olmak istiyorum ama çok korkuyorum. Belden yapılan o iğne (nasıl bir his) sonra doktor sen uyanıkken karnını kesmedi bebeği çıkarması vs. Baya korkutuyor beni . Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum .