Kızlar 14+2 haftalık hamileyim inanın hiç bişey yemek istemiyorum öyle bir iştahsızlık var zorla yemeye çalışıyorum ama yerken bile öğürüyorum.Günde neredeyse tek öğün yer oldum ara olarak ceviz Antep fıstığı falan yemeye çalışıyorum ama acaba onlar yetiyomudur Bu durum beni çok korkutuyor bebeğim beslenebiliyor mudur sizce? 🥺🥺🥺Nolur içimi rahatlatın