Minik_prenses
Çok teşekkür ederim öncelikle 🙏😍 Perşembe sabah 10 da ameliyat oldum ben o gün akşam 4 5 gibi uyuşukluğum geçti o zaman başladı ağrılarım ve cuma günü akşamına kadar. Durduğunuz yerde ağrımıyor tabiki sürekli ağrı kesici vuruluyor hap veriliyor ama yattığınız yerden ayağa kalkmak çok zor oluyor. Ben hala zorlanıyorum kalkarken onun dışında normal hayatıma devam edebiliyorum zorlanmadan ☺️