19 haftaya gırıs yaptım ama şimdiden çok yoruluyorum bı yere gıtsem en fazla bı saat ayakta kalabılıyorum cok fazla kalınca ayakta belım cok agrıyor neden oluyor boyle sizde benim gibi oluyor mu ? Doktorum olur dedı bebek rahıme agırlık yapınca bele agrı yapıyormus