Kızlar öncelikle o kadar güzel bir duygu ki anlatamam.Bunu söylemekle başlamak istiyorum.Bugün sabah randevum vardı doktor acikligima bakicakti açıklığın gecen hafta 2 cm di daha sonra bugün bakıldığında 3 cm çıktı ve nst ye bağlandım hafif sancıların çıktı.Bebeğin kalp atisindada yavaslama çıktı.15-20 dakka yürü oyle bidaha nstye bakalim dedi doktorum bende tamam dedim.Yürüdük esimle tekrar nstye bağlandı doktor yatış veriyorum bebeğin kalp atışları her an değişir diye yollayamam eve dedi.Neyse yatis işlemlerini yaptik odama ciktim.Annemler ablamlar evden eşyaları getirdi tabiki yaticam diye beklemiyorum sanmiyordum yani.Annemler geldi o ara damar yolum acildi ve 4 ebe tarafindan açıklığıma bakildi 4 cm olmustu nst ye bağladılar 30-40 dakika en zoruda kizlar nst ye bağlı sanci cekmek.Yürüyüş yaptim en son bebeğin kalp atışı tekrar ayni olunca doktor son kez bakalim sezeryana alirim dedi.Çatala çıktım ebe geldi bi baktı 7 cm burda dogurursun sezeryan yok dedi.Doktor geldi ikinci sancin gelince dedi.İkindim kizlar ama bebek dogdugu anda o aci bitiyor sonra bebeğimi giydirdiler benim dikisim oldu odaya çıkardılar.Normalde esimde gircekti doğumhaneye ben o sancidan demeyi unuttum çağırsınlar diye çok sukur simdi yanimda uyuyor biraz ağrım var dikişlerimden dolayı 2-3 dikisim varmış ilk doguma göre 2 de yatış yaptim 17.35 te doğdu bebeğim kendi sancimla epidural filan almadim kizlar.Herkese dua ettim.Merak ettiğiniz soru varsa cevaplarim.Herkese hayırlı dogumlar dilerim 😍😍♥♥