aren6161 Kizlarcim nasilsiniz 2.gebeliğim 20subat gorunuyor tahmini doğum varmi subatta dogurcak hamişler benimle
Burcupmkc aren6161 benimde 11 Şubat olarak gözüküyor allahım sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻
ilknur53 aren6161 merhaba hamilelik Şubat 27 gözüküyor ben de 7 haftalık hamileyim nasıl gidiyor hamilelik
iklimdeniz 19 şubat denildi SAT’a göre (12 mayıs) ama sonra bebek ölçülünce daha küçük haftalik dedi doktor..Anlayamadım tam.Mart da olabilir mi acaba bu durumda, kafam çok karışık 😁
aren6161 iklimdeniz sata göre ne kadarlık onu yakalıyor genelde benim ultrasonla aynı gidiyor sat suan (16mayis) 20subat görünüyor hayirlisi bakalim
aren6161 ilknur53 benimde 20 subat diyor ama ilki sezeryan oldu bakalim nasip vala ilk gebeligimde birsey hissetmemistim bunda midem biraz kötü ama sukur iyi gidiyor genede
ilknur53 aren6161 bnm de doktorun verdiği tarihten 1 gün sonra geldi normal doğum su inşallah bunda normal doğum olur bakalım hayırlısı bnm de bunda farklı hamilelik geçiyor göğüs hassasiyet başladı koku mide bunlansitisi ilk hamilelik yoktu bunlarr rahattı
Bademli aren6161 nasipse benimde Şubat’ın ortalarinda görünüyor Allah’ım herkesin sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Eren_umay2 aren6161 Rabbim nasip ederse benim de şubat gözüküyor 🙈 sağlıcakla gelsinler inşallah ilk gebeliğim eylüldü sonbahar annesiydim ikincisi de hayırlısıyla kış annesi olacam bakalım