Oxorza hem hafta hem günümüz aynıymış bizde Karnabahar olduk 🥰🥰
Bende bel ağrısı yok başlarda kalça kemigim agriyodu az yürüdüğümüz içindir belki
Yürüyüşleri arttirinca geçti bende ki ağrılar belki seninde geçer canım
Arada bı vajina ağrısı oluyo bunda korkuyorum bende